Ranaikra Geçen sancılarım çıktı ve yatış yapıldı çiğer geliştici yapıldı durduruldu sancılar birgün yattım çıktım hastaneden ve ara ara adet sancı ve bel ağrısı oluyor düzenli değil ama sizce doğum yakın mı ve aşırı sık tuvalete gitmeye başladım 34+ 3 üm
Aysegul9371 Ranaikra Benim de aynı haftada başladı şimdi 37 deyim açıklık yok gelen giden yok yani ksiiye göre değişiyor
Melekarzu Aynı şeyi ben de merak ediyorum. 2 gün önce gece bel ve karın ağrısı ile uyandım. 2 gündür bir şey yoktu bugün sanki alıştım fazla, sürekli tuvalete gidiyorum ve karnımda bir hafifleme var gibi ama bebek göbek çevremde aşağıda değil. 35+2yim ben de