Elfidam riskli gruptasınız demek, bebek illa down sendromlu demek değildir. Risk 100000 de 1 bile çıksa, o 1 size denk gelebilir. Benim risksiz çıktı ama biyokimyasal risk orta düzeyde olduğu için, nifty testi yaptırdım. Bu sizin ne kadar düşündüğünüze, düşünüp kendinizi yıpratmanıza bağlı. Ben yıpratırdım kendimi diye yaptırdım.