NilayYp benim 1 hafta sonra isteğe bağlı sezeryan olacaktı gün aldık ufaklık durmadı 01.01.2022 de geldi 🙈 akşam suyum geldi. 7 de hastaneye gittim 8 de bebiş oldu 10 gibi sonda çıktı uyuşuktu daha benim.serumlarım bitince gece 12de de çorba komposto getirdiler.bide doğumdan çıkınca göbeğe bastırma olayı var o da uyuşukken oluyo içini temizlemek için ilk ayağa kalkarken zordu yere bakma karşıya bak basın döner bide gecelik giy çıkınca ben çok rahat ettim çünku pijamayı indirmek için bile eğilemiyodum