PasaninAnnesi 1 aydır antibiyotik kullaniyorum ve yan etkisi olarak 1 aydır ishal yasiyorum bundan sebep 1 ayda hic kilo almamisim doktorum ama bebek almis dedi 1868gr ama bana az almis gibi geldi cunku bir önceki kontrolde 1570grmdi arada az fark var alımı mı yavaşlıyo artık yoksa ishal onuda mi etkiledi ki sizin bebisleriniz kac kilo bu haftada kıyaslamak degil normal mi kafama takildi 1 hafta önden giden bebek haftasina uyumluya düşmüş :(
DDurmaz PasaninAnnesi 29 haftalık hamileyim geçen hafta 1450 olarak ölçtü,bütün ultrason ölçümleri %10 fazla yada eksik ölçebiliyor,önemli olan haftasıyla uyumlu olması,siz hiç kafanıza takmayın Dr normal demişse sorun yok ☺️
Adysms5502 PasaninAnnesi Sizi hatırladım bebeğinize iri bebek mi diyorduk değil mi ? Neden bu kadar bebeğinizin kilosuna takıldınız ki . Bizimkiler de zayıf haftasıyla yani . Sağlıklı olsun da .. çağımızın hastalığı obezite , zayıflık değil. Bence üzülmeyin . Sağ Salim doğsun da Bi kaç haftada da kendi de tamamlar yani . Hem belki boyuna vermiştir bu sefer :)
Naz555 PasaninAnnesi bızde 32+4 haftalığız pzrt gıttıgımde kilosuna 2028 gr denıldı ama bızım paşa ultrasona göre 2 hafta önden gidiyor
MehmetEzgiKelek PasaninAnnesi 2 hafta önce 32 haftalıktık ve bende iki haftadır ishalim bu hafta öğrendimki bebeğin gelişi 34 hafta olması gerekirken 32 hafta çıkıyo ölçümler ve hiç kilo almamış ishalden kaynaklımıdır benimkide yani
PasaninAnnesi DDurmaz normalde gelişimimiz iyi falan derdi ama bu sefer sadece haftasiyla uyumlu dedi 😢
AyeglGzkaraKarabulut ben 32+6 haftadayım ama antibiyotik kullanmadım yani hamile kaldım iki defa kullamdım astım alerjik var tıkantığım zaman felan kullandım oda maksimum 7 günlük olamlardan almıştım 30 haftalıkken 1558 gr dı bebek daha komtrolüme 2 hafta var da antibiyotiğin etkilediğini zamnetmem isal olduğun için almamıştır bebek de uyumlu dediyse sıkıntı etme isal olduğunu söyledinmi dr birde yoğurt tüket ev yopurdu antibiyotiğin zararını alıyor hemde isalede iyi gelir geçmiş olsun
PasaninAnnesi AyeglGzkaraKarabulut evet ishalim antibiyotik kaynakliydi yan etkilerinde yaziyodu doktorumu aramistim yapar malesef devam demisti 45 tablet kullandim ben cok uzun zaman ve cok uzun ishal kaldm ondan sebep yogurt yedim cok ama faydasi olmadi sanirim dun kontrolum vardi bitti antibiyotiklerim ama ishal hala devam ediyo dedim bakteri öldüren bi hap yazdi insallah etkisini gorurum siz kisa kullanmissiniz antibiyotigi
PasaninAnnesi Adysms5502 evet iriydi bebeģim simdi haftasiyla uyumlu olmus benim takılıp üzüldüğüm doktorun verdigi ilac yüzünden 1 ay ishal yasadm bu bebegide benide cok etkilemis 😢 doktorumu arayip cok agir ishal geciriyorum dememe ragmen bıraktirmadi ilaci yapar dedi devam ettim mecbur.2 hafta sonra kontrolum var dün gittiydim ishali kesmek icin bi ilac yazdi 2 haftada toplariz insallah tekrardan 😢 obezitelik degil 1 hafta önde olmasi sadece iri bebek yapiyodu onu biraz olsun kilosu iyi doğan bebeklerin toparlanmasi daha kolay oluyo. Yine baktim netten 32 haftalik bebek kilolarina göre ileride ama arada ki aldigi kilo cok az cunku artik daha fazla kilo aliyolarmis bu haftalardan itibaren haftalik 500 aliyormusuz yarısı bebeğe gidiyormus eski kilosuyla bu kilosunu hesaplayinca arada ki haftada az almis cunku ishalden ben alamadigim icin yarisida ona gitmemis 😢
PasaninAnnesi Naz555 bizimkide hep bi hafta önde gidiyodu bende ona üzuldüm etkilenmis bebeğimde cunku ishal yuzunden simdi haftasiyla uyumlu olmus 😢
Adysms5502 PasaninAnnesi hadi yaa çok geçmiş olsun . Enfeksiyon o derece ağır mı geçiyordu ilaçları bıraksanız acaba . Doktor bilir tabii de .. 🙏🏻 🙄 Ama düzen alacaktır bence daha 32 desiniz çünkü
Naz555 PasaninAnnesi haftasoyla uyumlu olması sizi üzmesin gayet normal bu asıl haftasından geri olursa allah muhafaza üzüelmenizi gerektirir bebeğiniz sağlıklı olduktan sonra kılosu pek farketmıyor ☺️
PasaninAnnesi Adysms5502 20 saat git 20 saat gel yolculuk yaptim mecbur yolda surekli lavabo kullanmak zorunda kaldm ondan sebep enfeksiyon kaptim ama yüksek derecede cikinca antibiyotik basladi doktorum. Azosilin kullandim 15 tane ağır geldi onu degistirdik üzerine bide 30 tane cec antibiyotik kullandim tedavi digerinde yarm kaldi bunda yarm kalmasn diye bu ilaci sonuna kadar kullandm doktorumu aradiydim ishal ağir diye yapar devam et dedi ilaci degistirdi sadece ama oda yapti antibiyotik ilaclarn en belirgin yan etkisi ishalmis 😢 pazar gunu bitti cok sukur ama antibiyotigin bi etkiside enfeksiyonu tedavi ederken mantar yapiyormus bu seferde o dert cikti. Insallah canm 2 hafta sonra kontrolumuz var ishali kesmek icin bakteri ilaci yazdi bakalm etkisi olur insallah toparlariz tekrar
Adysms5502 PasaninAnnesi bizde geçiriyor olabliriz sanırım da doktorum bişey demedi ama akıntımız var . 🙄🙏🏻 Bilemedim ki Allah yardımcımız olsun . Bende çok yol yaptım şu sıra maalesef kullandım wc yani .. Fitil kullandık en son işte o kadar .. Tedavi olması da güzel .. Kısa sürede toparlarsınız umarım 🙏🏻
Betus93 PasaninAnnesi bende bobrek ameliyati oldum azosilin verdi. Ama bende ishal yapmadi hic. Asil ishal olsam bana kârdi. Cunku acilmam var ve bobreklerden dolayi kabiz olmaman ikinmaman lazim dendi
Ekimannesi Bizde 31+6 da 2312 grdık, sanırım benimkide çok kilolu. Doktor iri bebek maşallah demekle yetindi, beni demorolize etmemek için galiba. Sağlıkla gelsinler inş🙏
PasaninAnnesi MehmetEzgiKelek benimki ishalden kaynakli oldu. Ilac bitti ishal kesildi ve 2 haftada birden 700gr birden aldi bebegim. Ishal etkiliyo toparladk cok sukur
MehmetEzgiKelek PasaninAnnesi çok şükür maşallah darısı bize olsun ilaç falanda kullanmıyorum ama sebebi ne onuda bilmiyorum 😔 düzeliriz inşallah
PasaninAnnesi MehmetEzgiKelek doktorundan ishal icin ilac iste canm bana 15 tane kullanimlik bi ilac vermisti doktorum bakteri öldüren o kesti benmde ishalimi. Yaz ayinda yenilen icilenden de cok ishal oluyormus hamileler. Cok sukur canm insallah sizde hemen toparlarsiniz 💛