Bayramiye57 Doğum parasi icin hangi şartlar gerekli kaç gün sigortalı olmak lazım bilen yada daha önce alan var mı acaba 🤔🤔
Melekk-911 Bayramiye57 rapor parası mi doğum parası mi ? Sigorta yazınca rapor geldi aklıma . Devletin verdiği doğum parası için sigortalı olmanıza gerek yok diye biliyorum. Ben ilk kızımda almıştım 3 sene önce. Nereden başvuru yapıldığına internetten bakabilirsiniz
iremcannn1907 Bayramiye57 90 gün sigortalı olmamız gerekli kesintisiz. İşyeri raporu sisteme işliyor zaten. 32. Haftadan doğum yapana kadar olan kısım doğum yaptığınızda yatıyor.
mororkidee iremcannn1907 90 gün primi duydum fakat kesintisi olması gerektiğini ilk defa duyuyorum. Emin misiniz?
iremcannn1907 mororkidee kesintisi derken 90 gün kesintisiz çalışmış olmanız gerekiyor yani 90 gün boyunca hiç işten çıkmamış olmanız