Radiya benim de sancılarım var dün hata ben hastaneye bile gittim NST de sancim var ama az eve git sancin olunca gel dedi dün eve geldim akşam saatlerinde lavaboya gittim kahverengi leke oldu bende sancim devam etti bugünde biraz var ama bakalım ne zaman doğum olucak