ElifPeker06 Kızlar ne kullanmaliyim 5 aylık gebeyim şuan çatlak yok göbeğim de ama illaki olacak önerilerinizi bekliyorum !
Nazlimom ElifPeker06 bende 7. Aya girdim çatlağım fln yok dün aldim lokman hekimden kako yapı,hindistan yağı,badem yağı karışımlı
Ozgebhb ElifPeker06 21. haftamdayım mustelanın çatlak öncesi yağını kullanıyorum güzel bi yapısı var öyle yapış yapış yapmıyor ya da leke bırakmıyor kıyafetlerde bitince de lireac ın alıcam sanırım saf zeytin yağı ile dönüşümlü kullanıcam
merveibo Kızlar faydası olur mu bilmem ama ben hep kantaron yağı hindistan cevizi yağı ve vazelini karıştırıp kullandım düzenli olarak şuan 38. Haftadayim çok şükür çatlak falan yok