Merhabayin kızlar size bişey sormak istiyorum 6+0 haftalıkım bu uygulamaya göre daha hiç doktora gitmedim ve göğuslerimde 2 gündür yumuşama oldu hassasiyeti kaybeliyor sizce neden oldu böyle çok korkuyorum çünkü ilk hamile kaldığımda tekrar böyle olmuştu ben farkında değildim anlamıyorum doktora gidip bebeğin kalp atışlarını duyacaktık ama Malesef kalbi yok öldü dedi sen anlamadinmi göğüslerinin yumuşamasindan demişti ve şimdi çok korkuyorum. 😒