Aylynkk haftamda hamile olduğumu öğrendim.7.haftaya girdiğimde ise ikiz olabileceği söylendi.Alttan vajinal bakıldı ve tek yumurta olarak gözüküyor biri 8 haftalık diğeri 6+4 te dedi.Bugun tekrar gittim.Kalp sesi çok az geliyor riskli duruyor bu dedi diğeri çok iyi dedi.Bu şekil başına gelen var mi
selmabttl3 Aylynkk kuzenim sizin gibi ikiz gebeydi birinin kalp atışı olmayınca almışlar şuan diğeri doğmak üzere inşallah bişey olmaz Allahtan gelene şükret üzülme herşerde vardır bir hayır genelde böyle oluyormuş çok duydum etrafımda
Pembekurdele Benimde tek yumurta ikizi böyle bir sorun yaşamadim ama kalp atımi düzelir artar inşallah cok stres yapmamaya çalisin stres yaparsiniz sizin için yine iyi olmayacaktir dua edin 🙏🏻 bir dahaki gidisiniz ne zaman ikizlerde 15 günde bir kontrol oluyor.
Aylynkk Pembekurdele Ben 15 Güne birakmicam haftaya bi daha randevu aldım,2 doktor takibi ile gidiyorum yarın kendi doktor randevum bar inş olumlu şeyler söyler Kaçıncı haftada öğrendin ikiz olduğunu
Aylynkk selmabttl3 kalp atışı var şükür ama diğeri kadar tok değil doktor rahme yakın dedi inşallah ikisi de sağ Salim gelşr
Pembekurdele Aylynkk Evet siz gidin yine beklemeden kalbinin güçlendiğini inşallah duyarsiniz. 6. Haftada öğrendik ikiz olduğunu