Arkadaşlar 9+3 günlüğüz inşallah 🙏🏻 baştan beri kasık ağrım vardı zaten ama progestan kullanıyorum o hafifletmişti. Ama bulantım göğüs ağrım ve son üç haftadır bana yemek yedirmeyip parfüm bile kullandırmayan koku hassasiyetim bitti biticek. Belirtilerin azalması normal mi ?