Damlacem gözle görünür hareketleri olabiliyor canım bazen tekmelerini görüyorsun. Görmesen de sol tarafına yattığında daha çok hareket eder tekme atar sağ tarafta da oluyor aynı şekilde sırt üstü senin içinde hiç iyi olmayan bir pozisyon ilerleyen haftalarında anlayacaksın nefes almakta güçlük çekiyorsun öyle olunca. Bende 28+5 deyim Her şekilde yatıyorum sırt üstü de yatıyorum ama kısa süreli oluyor zaten rahatsız oluyorsun ve dönüyorsun. Ben uyurken farkında olmadan sırt üstü yatıyorum bi süre sonra uyanıyorum mesela. Rahatsızlık veriyor. Yani sende çok kasma doktorun bebeğinde bir problem olmadığını söylediyse eğer dinlenirken özellikle sol tarafa yatmaya çalış onun dışında gece uykular haram olmuş zaten 😂😂😂 hareketlerini tekmelerini hissediyorsun dimi ?