Zeygamze Kizlar 22haftalik hamileyim doktorumdan memnun değilim bursa, Gemlik, Orhangazi doktor önerisi olan varmı
EceDrn Zeygamze normal doğum düşünüyorum diyorsan sühendan benderli der başka birşey demem canım. Bursa çekirge dorukta kendisi ilgili bilgi bir doktor biraz yoğun hastası çok sadece ama iyi bir hamilelik geçirmek istiyorum dersen eğer tavsiye ederim. Dediklerini yap yeter gerisini sühendan hanım senin için düşünüyor ve yapıyor zaten. 33. Haftamda değiştirdim sühendan hanıma geçtim özel bir doktota gidiyordum çok iyi araştırman lazım nasıl bir doğum istediğine karar vermen lazım eğer ben sühendan hanıma geçmeseydim bebeğimi 16 gün önce sezeryanla alacakrı dönmedi dönmez dedi 2 şubata gün verdi doğum için ve bu arada 33ç haftaya kadar da hangi hastane nasıl olcak vs hiç bir bilgi vermedi 🤷🏼♀️ tabi bunlar değil sadece güvenebileceğin kendini iyi hissedebileceğin bir doktora gitmen şart kesinlikle çok çok önemli tecrübe ettim kimse benimle aynı acı tecrübeleri yaşasın istemem.