Meltemus61 Merhaba kızlar 9 haftalık hamileyim kahverengi akıntım oldu 2 kez yaşayan var mı normal mi acaba
annenur Meltemus61 değil doktoruna görün kese dışında kanama cikti benim de 9. Haftam riskli gebelik dedi. Kanana qlani oluşmuş içeride kan birikmiş dedi progestan yazdı kesinlikle git görün doktoruna
Glsm_kp36 Galiba normal Bizimde basımıza geldi yerleşme kanaması lekesi denildi Ama gidebiliyorsa doktora git Serum iğne hap veriyorlar Bebek rahat yerleşsin Yerin de dursun diye