Yasemin_2 Kızlar merhaba şeker yükleme testi yaptırcam aile hekiminde veya dahiliye bölümünde yapılıyormu bu test ve içecegi kendimizmi alıyoruz eczaneden yoksa hastaneden veriliyormu
iremss Yasemin_2 hastaneye sorun mesela benm hastanede ücrete dahildi içecek, bazı hastanelerde de doktor reçetegibi yazıp eczanedn siz alıyosnz ben kadın doğm muayenesinden sora yaptrmştm dahiliye veya aile hek hk bilgm yok maalesef
busra5501 Yasemin_2 eczaneden 75lik al gel dedi doktorum. İçmeden kan veriyorsun bide içtikten sonra ama devlet özel vs değişir. Dahiliyeye gitmenize gerek yok kadın doğum yapıyor. Benim aile hekimim sonuçlar yalnış çıkıyor dedi yapmadı
Deletedmom_33 Yasemin_2 Ben özele gidiyorum. Normal doktoruma muayeneye gittim. Sonra girişleri yaptı laboratuvara indim. Kendileri 75 mg çilekli bir içecek verdi.
teletabi iremss kadın doğum doktorunuz yapıyor. Eczaneden 75 lik içeceği alıyorsunuz. İçmeden önce kan veriyorsunuz. İçeceği içiyorsunuz. 1 saat sonra kan veriyorsunuz. Verdikten 1 saat sonra birdaha kan veriyorsunuz. Son kanı verene kadar bişey yiyip içmiyorsunuz🙏🏻