Eliza22gzm Kızlar 37+6 da kızım geliyor sabah 5 de kanamam ve sancılarım oldu 3 cm açılmam var kanama devam ediyor ve sancılarım sıklaştı yatışım yapıldı dua edin kızımı sağ sağlim kucağıma aliyim 🥺
MihrimahVeAnnesiii Eliza22gzm Allah sağ salim hayırlısıyla kavuşmanızı nasip etsin inşallah ❤️ Bir avazda kurtulun inşallah ❤️
Eliza22gzm sumeyyearas doğum sürecinde içeride kakasını yapmış fakat çok şükür iyi tedbir amaçlı gözetimde tutacaklarmış
sumeyyearas Eliza22gzm iyi çok şükür iyi olsun da . Çok tutmazlar herhalde. Gözün aydın sağlıkla büyüt 😊