sirinx96 ben zayıfim hamile kalınca üstüne kg verdim ,16. Haftadan sonra tartı fazla gösteriyo ama ben de kg dair birşey yok yani yüzüm gözüm şiş değil bebeğin suyu kendisi vs bunlardan tartıda fazla çıkıyorum, bende zor kg alan biriyim bakalım alacakmıyım, 28 olaczz yarın inşallah, doğumdan sonra da çökermiyim çökerim kesin 😔😔😔