Esra-57 iki_tospik_annesii 39+2 günlüğüz kızımın hiç gelmeye niyeti yok bizimde doktorumuz Çarşamba gününe kadar müddet verdi çarşamba günü doğumhaneye gidip bı muayene ol dedi çok korkuyorum başımıza ne gelicek 🤭
iki_tospik_annesii Esra-57 Bende bugun 37 haftalığım tam olarak ikinci sezeryanımı olucam ilk oğlum da 37+3 de doğum yapmıştım Bende korkuyorum sanki ilk doğum yapıcakmışım gbi 😂😂