Maaaile 35+4 olduk bugun,ikinci gebeligim. Sabah kahverengi bi leke geldi. Adet biterken camur gibi olur ya öyle bir şey. Başına gelen var mi? Tek basimayim,kızım var acile gidemiyorum napacm bilemedim.
Maaaile asyaa0 Benimde aklima oyle geldi ama ilk gebeligimde de 28.haftada falan enfeksiyon yasamistim kan gelmişti o zaman.
Rabiakoksal Maaaile o zaman doktorlar ne demişti. Enfwnksiyon varken kan gelmesi normal bir durummuymuş. İlk gebeliğinizi kaçıncı haftada tamamladınız ?
Maaaile Rabiakoksal Evet alttan muayene etmisti rahimde enfeksiyon var dedi fitil ve antibiyotik kullanmistim gecmisti. 40+3 ken sezaryen doğum yaptim ilk gebeligimde.