Herkese merhaba kızlar 3 gün önce sancılarım çıkması sebebiyle acil sezeryana alındım kızım benim geçirdiğim enfeksiyon sebebiyle ciğerleri gelişmemiş doğdu solunum sıkıntısından dolayı kuvezde daha kucağıma bile alamadım benim gibi olan arkadaşlar varsa yazarsa çok sevinirim kaç gün sonra kavustunuz bebeklerinize