İlk 3 ay nereye istersen yat canım ama 3.aydan sonra bebek büyüdükçe bebeğe giden kan dolaşımı daha da artacak ve o yüzden sola yatmanı önerecekler . Sağ tarafımızda bebeğe giden kan akışını sağlayan bir organ mı bir damar mı ben varmış ona baskı uygulanıyormuş, ama bunu kafana takıp da sürekli sola yatma , nasıl rahatsan öyle yat . Bana hiç söylemediler ben ilk Aydan soluma yattım uykular haram oluyor sağa döndüğün an psikolojikmen uyanıyorsun gece uykuları bölünüyordu kendini kasma yüz üstü yatma yeter 😍😍