Bulut38 gayet normal canım bende senin gibi 10. Ayımda göğüs ağrılarım azaldı die telaşlanmıştım normalmiş vücudumuz artık tamamen hamileliğe alıştığı içinmiş suan hiç Yok denilecek kadar az göğüs ağrısı bitio rahim genişlediği için kasık ağrısı başlıo Bunlar gayet normalmiş içini rahat tut sağ sağlim gelir inşallah bebeşler🙏🏻☺️☺️