ozomom salı günü doğum yaptım kız kardeşim madelenin almıştı elektrikli 3 sene önce 700 tlye şuan 2500 civarı şaka gibi🤦🏻♀️ Bana o verdi, vermeseydi de alacaktım bence gerekli hem çalışanım 6.aydan sonra çok daha gerekli hemde hastane de de işime yaradı süt kanallarım açılmamıştı sütüm olduğu halde onunla çok güzel açtım