TospikAnne Dilber1453 ben bösylr kare kutu aldım. 1 dilim baklava koymak için. Birde kuru pasta. Dimesin ramazan şerbetinden alıcam. Yeter :)
Kbrbsr Dilber1453 taşlı pipet aldım şu hazır kekler var ya browni onlara batırıcam lokum ypatırdım isme özel kutularda yine isme özel çikolata yaptırdım lohusa şerbeti ve drajeli ikramlık yaptırıcam inşaAllah
1850 Dilber1453 ben zaten yeni doğum yapmıs hasta olcam 😁kuru pasta şu bu odayı düğün salonu gıbı yapmayı düşünmüyorum acıkcası isim yazılı cıkolatalardan yaptırırım bir okadar 😁eve gelene de annemle kayınvalıdem gereken ıkramı yaparlar
ZeykemKaya Dilber1453 lohusa serbetı yerıne vısne kompostosu yapıcaz buz spguk soguk. Sıcakta o sekerlı sey ıcılmez dıye duusnduk. Kandıl simiti alıcaz. Lokum,ve kolonyo sıselerı yaptırdım hedıye bu kadar benım bıde oda suslenıcek tabı guzelce masa da dızayn edılcek sus pus aldk mavı gumus balonlar falan fıyonk falan yaptık tülden bakalım nasıl olucak
Ecrinimleyla REYHANdnmz bende bjnu düşündüm ama heralde olur ya olmazsa da eve getiririz aynı şekilde evdeki maaaya tekrar hazırlarım
Ginkgo Benim arkadaşlarım gelir. Tatli tuzlu kuru pasta dusundum belki lokmalik pogacalardan vs yaptrrim. Zaten çikolatası şerbeti vs olacak. Ama lohusa serbeti hic sevmiyorum onun yerine baska bsey olabilir ev yapımı
Dilber1453 Ginkgo benim bir yakınım vişne suyu koymuşlar bende oyle yapıcam lohusa şerbetini sevmıyorum tadını
1850 Belkide cok sancılı olcaz dogum sonrası benım basımda onları mı yıyecekler sankı😁tabı bu benım düşüncem . İçeçek yıyecek abartmaya gerek yok yani
Bahar54 Bi arkadasim yaptirmisti ikramlik ama pisman olmus. Gelenler yiyip icerken vakit uzuyor bebegi emziremiyorsun, agrin sizin oluyor demisti. Bende vazgectim acikcasi bi cikolata ikrami yeter diye dusundum sonra.
Gizem51 Dilber1453 bana göre limon kolonyası meysu hoppy ama akrabalarıma göre ay çok ayıp olur mu bunlar siz hazırlayın supriz olsun dedim bana.ya onlar yapacak birşeyler yada dediklerim olacak
EbruCnr Dilber1453 Hediyelik olarak kokulu taş uyuyan bebek ve magnet dağıttık Lohusa şerbeti kendim yapmadım. Hastanemiz ikram etti. Havalar sıcak olduğu için çeşitli soğuk içecekler aldık. Ve hazır kuru pasta
Ecrinimleyla Dilber1453 hacı Şerif’ten nasipse çikolata yaptrcam şerbet yapıcam biraz da kuru pasta ve dağtacağım süslerimi de koyucam masaya bu kadar
DilayVardar Bende çikolata ikram edicem belki yanina kuru pasta alirim icecekte soğuk birseyler olucak birde mum dagiticam hediye olarak susleyip hastane odasida oyle suslenicek bakalim 58 gun kaldi heyecan tavan bir an once hazırlamam lazim herşeyi 😌
Burcu59 İkramlik olarak cikolata lokum ve kurabiye yaptirdim. Badem sekeri aldim. Hastanede kuru pasta ve lohusa serbeti verdi. En cok ben yedim tabi o ayri 🙈🙈
Ecrinimleyla Burcu59 ben de bi daha gidince sorayım bari bizim hastane ne veriyo acaba😂 şerbeti ne kadar verdi çok mu az mı canım
Burcu59 Ecrinimleyla serbetligi verdik doldurup getirdiler. Baska bir odanin kapisi acikti orda da 5 ltlik siseye doldurmuslar ayrica serbetligede doldurmuslardi. Yani sanirim kim ne kadar isterse veriyolardi.