Merhaba bende 19 haftalığım büyük şeylerini aldım beşik park yatak bebek arabası kıyafet aldım akrabalarımdan da alanlar oldu göğüs pompası aldım manuel sonra bir adet bez aldım stoklamadık ne olur me olmaz diye ıslak mendil aldım kendime kaldı bir de hastane çıkışların kaldı malum zam çok geliyor ne bulsam alıyorum