Kizlar özel doktora gidiyorum zalain fitil verdi monurol da kullandm fakat hamile olduğumdan beri mantar var tamamen içeriyi kaplamış durumda sürekli krem ve fitil kullanıyorum ama yok gecmiyo sirkeli suya da oturdum yok bana mısın demiyor içerisi kaplı halde 15 haftalık gebeyim Allah için biri bişi desin nasıl geçer yatış da vermiyorlar herhalde bu hastalığa