adsmom 31+4’teyim. Covid geçirdim bir de üzerine iyice ağırlaştım asla uykuya dalamıyorum ne yapacağımı şaşırdım. Her gece 3’te dalıp 6’da en geç uyanıyorum 😭😭😭😭 artık sinirim kaldırmıyo
Defne2018 adsmom geçmiş olsun canım bende uykulu gözlerle azıcık daha uyusam diyprum hep 31 +2yim bendw
dugmeannesi adsmom yok anam yok birer ikişer saat arayla devamlı uyanıyorum geri çok zor daliyorum belim sırtım kopuyor. İki yastıkla yatıyorum belime destek olsn vs diye vücut kendini doğum sonrasına hazirliyormus bebekle uykusuz geceler için 💕
Cery24- Bu uykusuzlukların sebebi doğumdan sonra bebeğin temposuna uykusuz gecelerine alışmak İçinmiş vücut ve beyin kendini hazırlıyormuş. Zor ama böyle düşünelim daha az zorlanırız 🥰