Belki gece sancı gelir dedim yok anam tık yok suni almak istemiyorum ya benimki de inat ediyor bana 39+6 olduk hayirlisiyla 2 cm açılma yatış verdi doğum başlamış diye yatmadım sancım artsın kendi sancimla doğum yapayım dedim adet ağrısı gibi ağrıyla iki cm olmuş bu iyi bişey hissetmedim ama dünden bugüne açılma arttı mı bilmiyorum bel kasık ağrısı devam etti ama artmadı sık gelen sancılar olmasa nerden bileyim doğum mu değil mi ikinci Gebeligimde de böyle oldu ara ara ağrılar ile gittim hafif ağrılar vardı 4 cm açıklık var diye yatış verdiler