Seymaayyy Kızlar 39 haftalığım aşırı afedersiniz sümksü yapıda şeffaf bir akıntı oluyor boyle nasıl desem yapışkan gıbı netten baktım normel dıyor ama yaşyan varmı normelmi?
Yagmurn Haftada bana da oldu bir hafta ara ara yoğun oldu. Doktor rahim ağzının yumuşama çalışması dedi.