Bugün 37+0 oldum doktorum üç gün önce bebek kanala girmiş dedi şu anda özel bölgemin üst kısmında karnıma sancılar giriyor öyle 4-5 dkda bir değil hep ince bir sızı seklinde var acaba doğum sancısımı tecrübeli deneyimli anneler bi yardımcı olabilir mi