sema_aa AlyaEkmen_ aa valla beni anlattınız. Doktorum doğum anındayken çatı muayenesi yapıyorum dedi ondan önce boşuna canın yanmasın dedi bana da mantıklı geldi sezaryen olacaksam da son dakikada belli olacak ama 39 hafta oldu hala hiçbir belirtim yok
AlyaEkmen_ sema_aa işte bu durum beni biraz tedirgin ediyor , ☺️ bakalım hayırlısı sağlıkla kavuşalım gerisi mühim değil ❤️
AlyaEkmen_ sema_aa 38+3 haftalıkken 3250 dediler perşembe günü bir daha gidicem bu hafta ne derler bilmiyorum 🥲artı eksi ne kadar oynayacak doğunca görücez ☺️
Hcranne sema_aa Kilosu en son 3600 çıkmıştı ama cihazdan cihaza fark ediyor. Geçen hafta perşembe 3300 ertesi gün de 3600 çıkmıştı 🤷🏻♀️
sema_aa Hcranne ben de cuma gittiğimde 3300 dedi ama artı eksi 500 gram olarak hesaplayın dedi fazla da olabilir az da. Neyse doğsalar da Allahın izniyle sağlıklı olurlar, inşallah küvöz derdi falan olmaz