annesinin_beybisi kizlar 5+3 hamileyim karın agrilarim baya fazla oluyor sıcak su torbası koysam bir sıkıntı olur mu ? doktorum yok devlete gidicem en erken 10 gun sonra sorabilirim bilgisi olan yazarsa sevinirim . bir de sadce karın ağrısı icin değil 2 haftadır karnımda gazdan kaynaklı bir sislik var sanki 5 hafta değil 5 aylik hamileyim belki gaza da iyi gelir demistim
annesinin_beybisi annesinin_beybisi bu arada gebelikte gaz için doktorların gebelere özel verdiği bir ilaç vs. birsey var mi?
Dadas annesinin_beybisi canım sıcaklık bebeğe iyi gelmez sen onu ayaklarına koy insan en çok ayağından üşür.
gurbetcianne97 annesinin_beybisi sıcak su torbası 40 dereceyi geçmeyecek ve tenine temas etmeyecek şekilde izinli aslında ama daha önce kayıpların olduğu için azıcık sabredip önce doktorla görüşmeni öneririm. Bundan sonra ağırlar şikayetler bitmeyecek çünkü. 😅
annesinin_beybisi Dadas valla bircok ilac kullaniyorum canim . zaten kan , troid , mide , progestan , coraspin ,folik asit .
Dadas annesinin_beybisi bende kullanıyorum canım hemen hemen hepsini sanırım progestan sis ve gaz yapıyor zaten ayağını sıcak tut hep bir nebze olsun rahatlıyor insan.
annesinin_beybisi gurbetcianne97 valla 9 ay böyle gecicekse yandim şimdiden bu ne be demeye basladim😀 hic kolay değilmiş 😁
annesinin_beybisi Dadas aşırı sıcaklıyorum ustumde ne varsa atiyorum o arada üşütüyor olabilirm canım sagolasin😘
gurbetcianne97 annesinin_beybisi başta bende öyle diyordum 30ları görene kadar bunlar daha fragman ahahahah tam daha beteri ne olabilir ki demişken yavrucağın gösteriyo sana😄😄😄
annesinin_beybisi gurbetcianne97 kız simdiden belim kopuyor zor is yapmaya başladım hemen dinleniyorum herhalde son aylarda beni vinçle kaldırırlar gibi geliyor 😀 benim 2 yakin arkadaşım dogum yapti iksiinin de ne en ufak bir kanama ne bir ağrı hatta dogurduklari gune kadar gezmeden eve gelmediler hayret ediorum biz kadersiziz herhalde 😀
Dadas annesinin_beybisi rica ederim canım biraz olsun yardımcı olmuşumdur inşallah ❤️ kendine ve bebeğine iyi bak ❤️😘
gurbetcianne97 annesinin_beybisi valla benim ilk haftalar full uyumakla geçti nerdeyse. Yeme içme uyuma yürüyüş ve spor. 😂 boş kaldığım her saniye uyuyordum resmen. İkinci trimester çooook rahattı 30. Haftadan beri Allaha emanet😂😂😂 doktoruna gittiğinde geneliğinin durumunu öğrendikten sonra muhakkak yürüyüş ve sporu sor. İzin veriyorsa hamilelik yogası yap YouTube’da mükemmel videolar var bel ağrı gibi şikayetlerini yok ediyor🌸
annesinin_beybisi gurbetcianne97 ohh rahatın iyiymis😅 benim fazla uykum gelmiyor sabah 6.50 de kalkiyorm gece 12 de uyuyorum 2. trimerster prenseslik donemiymis diyolla😅 valla hamilelik yogası beni keser mi bilmiyorum cok kiloluyum tam tüp mide ameliyatı olucaktim zayiflamak icin randevumu bile almıştım derken emin olmak icin test yaptim hamileymisim bu yüzden şu riski dönem geçince doktora sorup her gün yürüyüşe gitmeyi planliyorum veremesem bile en azindan fazla almayim😁