Merhabalar , her gün heyecanla beklediğim doğum hikayelerine artık bende ekleme yapabiliyorum çok şükür 🙃
38+5 de doktor kontrolüm vardı . Bebeğin kafası 41. Hafta ile uyumlu olduğunu, kilosunun fazla (3777) ve göbüşten aldığını söyledi doktorum. Bu yüzden bir hafta sıkı diyet yaparak kilo almamam gerektiğini aksi takdirde normal doğum yapamayacağımı söyledi . Gerçi kafası da haftasına göre büyük olduğundan normal doğumun da zor olacağını ama beklemek istediğini de ekledi Açıkçası ben de doğum şeklini akışına bırakmıştım . O an hangisi gerekliyse o olsun kafasındaydım hem bu sayede süreci daha rahat geçirdiğimi düşünüyorum . Açıkçası yılbaşı bebeği olsun diye çok uğraşmıştım yapmadığım hareketler kalmadı ama yok ne bir sancı ne bir kasılma 😅 doktorun bahsettiği durumu annem ve kayınvalidemlere anlattık . Onlar da her türlü doğumun zor olacağını ve sezaryen olma olasılığının yüksek olduğunu söylediler . Gerçi kayınvalidem bu durumu pek onaylamasa da ani kararla 2 gün sonrasına yani 8 Ocak tarihine gün aldık . Hem de o gün eşimin doğumgünü 😉 doğumu medipol mega hastanesine gerçekleştirdim . Hemşireler o kadar ilgili samimi ve rahatlatıcı ki anlatamam .Spinal sezaryen oldum. Belden yapılan iğneyi hiç hissetmedim damar yolu daha acı vericiydi 🥲 biraz midem bulansa da süreç çok güzel ilerledi . 10.30 da ameliyathaneye girdim sonda, uyuştırma vs derken 10.51 de bebişimi gösterdiler o kadar Mİnikti ki (3429kg) ne yapacağımı şaşırdım . Sonra temizleyip ten teması yaptılar ayyy o kadar güzel kokuyor Kİ 🤍 yaklaşık 4 saat uyuşukluk hissi gitti . İlk bir yürürken başım döndü ama karşıya bakınca geçti . Bir de 5 kg yakın kum torbası koydular karnıma ah onu kaldırınca Kİ rahatlık hiç bir şey de yoktu. Şimdi ise 1 günlük anneyim kızım yanımda uyuyor biraz süt ve emme problemi yaşıyorum sma geçeceğini bildiğim için problem yok 😉 o zaman ne diyoruz hoş geldin ömür Beril 🤍