35.haftada nişanım gelmişti 1 cm açılmam vardı ve bebeğim kanala girmişti arada 2 kere daha kan gelmişti sonra biranda kesildi şimdi 37+6 olduk hiç sancım vs yoktu fakat tuvalete kalktım tekrar yattığımda hafif adet sancısı gibi sancı başladı belimden karnımın içine yayılan sonra çok özür dilerim bağırsaklarımın bozulduğunu hissettim tekrar gittim tuvalete ve peçeteye küçücük ip gibi kan geldi şimdi tekrar yattım ama kasıklarımda ağrım var acaba doğuma işaret mi bu 😰