Kızlar 2-3 gündür bebeğim hareketleri yavaşladı. Normalde küt küt vururdu. Sırt üstü yattığımda hele, dışardan da görünürdü. Ama neden yavaşladı bilmiyorum. Şiddetli baş ağrım var akşamdan beri. Ani kilo aldım 46dan 58e çıktım. Ödem vs yok ama hızlı kilo alımı mevcut. Gebelik Zehirlenöesi olabilir mi tansiyon genelde düşük seyreder 9-6 8-6 gibi ilk defa perşembe 12/6 12/7 oldu dün ölçtürdüm 10/6ydı. Bu baş ağrısı nedir anlamadım ya iyice strese giriyorum. Perşembe günü kalp atışı da baktı sğlık ocağındaki ebe sıkıntı yok dedi