ozlem_uluocak Dün yapılan şeker yüklemesinde sonuçlar iyi çıkmayınca dahiliyeye yönlendirdi doktorum, diyet ve insulin kullanmaya başladım aranızda bu durumda olan , yada daha önce aynı şeyi yaşayıp sağlıklı doğum yapan var mı ?
elma111 ozlem_uluocak banada basladi doktorum insuline hayirlisiyla bebeklerimizi elimize aliriz INSALLAH lutfen paniklemeyin ve stres yapmayin
Melisa07 ozlem_uluocak şeker yüklemesi yapılmadan önce sizi rahatsız eden bir belirti var mıydı? Yoksa herşey size göre normalken test sonucu ile mi öğrendiniz? Merak ettiğim bir konu bana şeker yüklemesi yapılmadı da o yüzden soruyorum
YasminUzun ozlem_uluocak arkadaşımda 185 sınırı geçmiş ama diyet verdi dr 39 yaşındayız yanlız🤪sıkıntı yapma şekeri kes allahın iZniyle aüper olcak /
ozlem_uluocak Melisa07 bana göre normaldi test sonuçlarında yüksek olduğunu öğrendim. 3 gündür ölçüm yapıyorum şu anda da normal değerler
ozlem_uluocak YasminUzun bi anda kendimi insülin kullanırken buldum o yüzden tedirgin oldum aslında yaş 27
YasminUzun ozlem_uluocak sıkıntı yapma ben 39 yaşındayım ve tüp bebekle hamileyim bizdede kalp sesi bekliyorum regliye göre 7 haftalıkmış:( ama 13 temmuzda transfer oldu embriyo;((( kese küçük müş moralim karmakarışık