elaweannesi gurbetcikizii 36+4 babamız işten geldi bana dokunduğu gibi uyandım nöbete başladım yine mide yanması sıkışma ws oturdum Happy Mom da dolanıyom adam uyudu tabe Ah kızım gelince uyutmayacak zaten bırakmıyor şimdi uyuyayım biraz 🙈
gurbetcikizii ozmus ay evet çünkü her dakika nerdeyse acaba doğarmı şimdi suyum şimdi gelirmi vs düşündüğümüz için zaman geçmiyorr 😂🙈
gurbetcikizii elaweannesi yaa mide yanmaları bendede oluyor hele yatınca acayip azıyor 🥴 onun haricinde aynen bu bizim son rahat uyuyabilceğimiz günlerimiz 😂 sonra artık hep karnını doyur, altını aç, uyut vs vs 😅
elaweannesi gurbetcikizii uzanmıyorum o yüzden canım koltuk ta falan uzanıyorum orası daha eğimli yüksek diye yatağa göre orda yanma pek olmuyor gece uykusuz gün içinde kestiriyorum biraz