alpinannesiiii Kızlar ne olur dua edin bana gelsin artık pazartesi kontrolüm var sanki hiç gelmeyecekmiş gibi hissediyorum o zamana kadar gelmezse doktor yatış verirmi sizce yoksa 41. Haftayı bekler mi ? Allah bekleyen herkese kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🌸
aleladebirmom alpinannesiiii aynı durumdayız ben de 39+6 oldum pazartesi çağırdı ama o zaman da doğmazsa şu gün doğurtalım dese bari 🙈 Gerçekten çok zormuş son haftalar beni mahvetti 🥺
Gizemcaglar01 alpinannesiiii bende 39+4 üm salıya kadar bekleme süresi verdi doktorum en fazla 40. Haftaya kadar bekleyeceğini daha sonrasının riski olduğunu söyledi birde bebek doğum kanalına girmiyor büyük ihtimal sezeryanla alır
Bebek08 aleladebirmom gerçekten çok zor😢 bende 40 oldum şuan uyuyamıyorum resmen sıkıntıya girdi vucudum ellerim ayaklarım şiş sağa sola dönemiyorum
aleladebirmom Bebek08 evet sağa sola dönmek bana da zulüm gibi geliyor bazen ağlıyorum 🥺🥺 Allahım bize dayanma gücü versin sağ salim doğuralım inşallah💕
aleladebirmom Beyzapp hadi inşallah bize de yatış verir pazartesi gidecem doktora 😔❤️ Hayırla doğur inşallah
Elif3434 39+1 im şuan karnimda deli hareketler var sancı mi bilmiyorum vajinamda bi baskı hissediyorum belim ağrıyor karnım taş gibi perşembe günü kontrolüm var normalde ama acile gidip gitmemek konusunda çok kararsızım
Beyzapp Elif3434 bel ağrısı hariç bende öyleyim üç saattir haraket ediyor ve çatı kemiklerime baskiisi vardı smdide çok yukarı çıktı asla uyuyamiyorum haraketlerinden
Elif3434 Gizemcaglar01 benim de perşembe kontrolüm var 40 bitiyor bende doktoruma sezaryenle alın demek istiyorum