Ciiilemm bende yeni atlattım. 38 +3 haftalığım pereşmbe şükür negatif çıktı. Doğumum bile karantina yüzünden iptal oldu 😔 doktorum şehir dışında gidemedim daha pazartesi nasipse gidicem. Moralini yüksek tut. Bebekler genelde etkilenmiyor. Bol limon, mandalina tarzı tüket. Doktoruna danış belki kan sulandırıcı verir. Günde en az 3 litre su iç. Balkona çık güneşlen temiz hava baya iyi geliyor. Ağrın olursa parol al.