Bu durum kişiden kişiye değişiyor aslında canım sezaryen yapıp çok güzel geçen de var çok zor geçende aynısı normal içinde geçerli normal yapıp çok kolay geçen de var zor geçip sıkıntılar yaşayan da ☺️ Siz kendinizi neye hazır hissediyorsanız öyle yapın bence.Mesela ben normal doğuma psikolojim hazır değil o yüzden kendi isteğimle sezaryen olucam olumsuz düşünmüyorum ikisi de doğum benim için ☺️