Sema2019 İyi geceler hanımlar 37+2 günlük gebeyim ve bel agrim çok zorluyor beni acaba sıcak su torbası kullanirsam doğumu tetikler mi çünkü 39 uncu haftayı felan görmek istiyorum suan doğuma erkenmis gibi geliyor.
minikbebegim19 Sema2019 kullanmamak gerek diye biliyorum yelk süveter falan giyin canım ben bacağıma bile uzak tarafa koyuyorum sıcak duşta alınmazmış mesela