ilknurdak Benimkine de bekarken doktor rahmin kalp şeklinde, biraz zor hamile kalırsın demişti.. Aksine ben evlendiğimde ilk denememde hamile kaldım, kontrollerimde de diğer doktorlar hiç lafını bile etmedi, bir kere kanamam oldu 6 gün süren ama ondan mı oldu bilmiyorum..