Kayasena nurdgnn istifra ediyorum bende 😔 geceleri ağrılardan uyku yok. İştahım aşırı açıldı. Bide yatağa girince bir kaşıntı tutuyor tövbeler olsun 😅
ipek_sahin97 37+5 sabah sancilarim başladı geldiğimde hastaneye 2 cm açıklık vardı bebeğim ters olduğu için sezeryan dediler ama daha erken dediler tutabildigimiz kadar tutacaz serumlarla vs ama aşırı korkuyorumm 🥺🥺
Shrtt ipek_sahin97 nasıl erken dediler canım yani gayet normal doğum vaktindesin sonuçta her bebek tam 40 gelecek diye bişey yok 37 itibariyle gayet normal sayılıyo ki 37+5 diyosun neredeyse 38 yani
Edaeymen 37+5 olduk sadece dün gece kasıklarıma kramp girdi zorla uyumaya çalıştım sabah bişeyim yoktu neden öyle kramp girdi bilmiyorum
ipek_sahin97 nurdgnn bisi yok neden tuttuğunu bende anladım ciğer geliştirici vuruldum ne olur ne olmaz diye sancım da durdu zaten
Teusa 4 saattir regl ağrısı gibi ağrım var ayaklarımda. Uyudum geçmemiş ya sabaha ne olur ki telaş yaptım 38+2
Mucizemm41 Teusa evet benimde gaz sancısı gibi sancim var ve acayip terliyorum 36+5 benim inşallah biraz daha durur korkuyo insan
Teusa Mucizemm41 2 hafta önce benim de öyleydi. Dr doğsa da sıkıntı değil ama kalsın biraz daha sen dinlen demişti. Şimdi de doğsun 40 Lara kalmasın diyodfd
Mucizemm41 Teusa haha benim ilk oğlum 41. Haftada doğmuştu disleri cikicakdi biraz daha dursa bu sezeryan olcak
Gizemin-minnakI @nurdgnn 2 gündür çok belim ağrıyor . Bugün biraz ağrımmda oldu . Ama doğum pozisyonundan geri yukarı çıktı 😂 doğum pozisyonuna tekrar geçicek mi bilmiyorum. Ama çok ağırlaştım. Yani artık doğurmak istiyorum hayırlısıyla.