minikbebegim19 30+4 üm ben de. Sol kasigima sancı geliyor,vajinamda bir şey hissetmiyorum. Sancı da yarım dakika durup gidiyor. Yarın randevu bulabilirsem doktora gidicem bakalım, dönmüş mü diye ,hiç anlamıyorum dönüp donmedigini 😬 sabah uyandığımizda sağ tarafa yumruk mu vuruyordu tekme mi anlamadık ,ama çok hareketliydi. Boks maçı var sanki içeride hiç durmadan vurdu. Bide kız olacak,insan azcik kibar olur😂