Zehosa Hanımlar mide yanması için Pulcet 40 mg hap yazdı doktorum. Gaviscon ve Rennie Duo şurup vermişti daha önce ama kokuları miğdemi bulandırıyordu.Pulcet 40 tavsiye ederim mide yanmam falan kalmadı.
Efraimmm Anne28 yaa şu bile icemiyorum yaa ilaç içince de kusuyorum ilaç ta içemiyorum mahvoldum düşün ki demir ilacını bile bıraktım kusmaktaode yanması geceleri kusmalar sabahları zindan etti herşeyi 28+6 yım
Zehosa Bende öyleydim bu ilacı kullanana kadar kullandığınız andan itibaren etkisini göreceksiniz.ben ne yaptıysam geçmemişti üç yastıkla yatıyordum midem yanmasın diye bu ilaçtan sonra tek yastıkla yatabiliyorum
Anne28 Zehosa ilk gebeliğin de gavisgon içiyordum ama şimdi doktor vermeden almak istemedim 4 gözle çarşamba bekliyorum ALLAH yardımcımız olsun inşallah
Zehosa Benimde ilk gebeliğim olduğu için bende doktor yazmadan ilaç kullanmak istememiştim gözümden yaş akarak uyandım.Oturarak uyumaya çalıştım.Dayanamadım.Ne yaptıysam geçmedi ama bu ilaç efsane
Zehosa Allah şifa versin hepimize inşallah bende 31+3 üm.evet özellikle büyük hapları yutmak benide zorlamıştı ama mecburuz kullanmaya 😔