begoscann Sürekli adet olcakmıs gibi ağrım var arada vajinama bıcak batıyor sanki Ve kasılma olunca canım acıyor kasılmalarımda arttı 38+0 da doktorum açılman yok demişti açılma belirtisimi bunlar? Bide sürekli beyaz akıntım olmaya basladı
Alka begoscann 38+2 aynı durumdayız canım . Normal rahim kendini hazırlıyor .her an her şey olabilir 😂 beyaz akıntım uzun zamandır var hatta benim
Rmys09 Sancılarını say bence yalancı sancı da olabilir sancılar sıklasınca doktoruna haber ver mutlaka
begoscann Rmys09 bigün dehşet kötüyüm bigün çok iyiyim o yüzden saymıyorum evde doğurucam bu gidisle 😂
begoscann Efraimmm uzanınca da oluyor bu alt kısımdan giren acı değil kasılma karnım gün içinde sürekli kasılıp benim nefesimi kesiyoe gün geçtikçe biraz daha artıyor ama buna arada işte günde 3 kere bıcak batması hissi eşlik ediyor Ve devamlıda karnımda adet agrısı var o geçmiyor bu belirtilerde bende 38 de çatı muayenesi yapıldı o günden sonra oldu ondan önce hiç agrım olmazdı benim