Mrvsdt ben bu gebeliğimde evde yaptığım testte pozitif çıkınca çiğli araştırmaya gittim aciline kan vermeye . çok ağrım vardı bi de o gün . neyse kan sonucum çıktı 0.209 diye bi değer . adetim 3 gün gecikmişti . ultrasonla baktı doktor . dalga geçerek hamile falan değilsin sen dedi yolladı beni . işte insanıj içine doğuyor , hem kanda geç ultrasonda hamile olmadığım çıkmasına rağmen ben eşime dedim 2 tane daha test al diye eve dönüyorduk nöbetçi eczane bulduk aldık eve geçtik . planlı bç gebelik değildi bu üstelik 2. çocuğu da düşünmüyordum ona rağmen içime sinmedi . eve geçince bi testi yaptım o da pozitif , sabah diğerini yaptım o da pozitif . kalktım sağlık ocağına gittim kan verdim . 8 saat arayla bakın çiğlidekiyle. sağlık ocağı kan sonucum 180 çıktı !!! çiğli araştırma bana ya yanlış sonuç verdi makineleri bozuktu yada benim kanımı karıştırdılar başkasıyla .. ikisi de rezalet bi durum . ben onlara
güvenip adet olmuyorum diye dönülmez şeyler yapabilirdim ! o yüzden boşverin hiç düşünmeyin bile devleti irfan bey gibi bi doktorla bi de . ben sadaya uygun diye gittim ilkinde de . doktordan memnun kaldım . 2. ye de durumunu biliyor diye yine ona devam ediyorum . ilk gebeliğim de riskliydi benim bu da öyle . e tabi fiyatta önemliydi ama şuan sada bile 6000 oldu . ben yarısına geldim artık hamileliğin bu saatten sonra değiştirmek olmaz . başlarda olsa kesin geçerdim cana irfan beye böyle olacağını bilsem . afedersin kıçı kırık sada bile 6000 oldu . can için 7.200 bişey değil bence