1ozleem 19 unda benim bat bakalım umutluyum ama tek çizgi görmekten yıldığım için umutlanmakta istemiyorum 😔
Bu arada klomen kullandım o yüzden beklemedeyim iğne vurulmadım bakalım inşallah hepimiz bu ay mutluluk haberleriyle seviniriz
10 gün kaldı adetime ne zaman test yapmalıyım sence