elifinilki27 hahah yok canım ben bildiğin eşimle olan çift kişilik yatağımıza yada yere yatıyorduk çocugun öbür tarafına ve kafa tarafına yastık koyuyordum koruma amaçlı o şekilde uyuyorduk tabi sen nasıl rahat edeceksen 😌 bi dene istersen benimki anne yanı beşiğe koyduğumdan çok birlikte aynı yatakta uyuduğumuzda daha huzurlu yatıp daha huzurlu kalkıyordu. Şimdi daha dünyaya yeni geliyor ilk uyandığında anne kokusunu hissedemediği zaman korkuyor gibi geliyordu bana sürekli yanındaydım o yüzden, bence naçizane şu dönemde kimseyi dinleme. Yok kokuna alışır yok çocugu kucapında çok tutma kucağa alışır. Alışsın anasını satayım bizim çocuklarımız bize alışmayacak da kime alışacak. Rabbim ömür versin 3 yaşında oğlum şuan iki eliyle yüzümü avuçlayıp canım annem demesi şu koskoca bütün dünyaya bedel 😍 alışsın daa bizee alışsın 😌