Kizlar hep burda soruluyor o yuzden ozellikle bu postu actim 4 ve 14 haftalik gebelikte iki doz sinovac asi oldum daha sonra 21 ve 36 haftalik iki doz biontec oldum 3ocakta 38 haftalik dogum yaptim bebegim saglikli allaha şükür sizlerde iciniz rahat asinizi olun