Kizlar cuma günü 40+5 için kontrole geldim doktor günümün dolduğunu artık doğurmak gerektiğini söyledi yatış verdi bende sancı nişan yok ben evde çekeyim dedim ben risk alamam imza isterim deyince yattım mecbur .alttan dogumu tetikledi cok canim yandı sonra odaya geçtim refakatçi almadılar sabaha kadar yürüyüş nst çektiler sonra sabah baktılar sancı acilma yok sabah 8.30 da slttqn fitil verdiler sancılarını basladi saat öğlen 1gibi dayanamıyorum agladim 1.35 de fitil ile aldilar suni verdiler 1.45 gibi suyum patladi alttan bakarken sonra sancin geldik ce ikin dediler yapamadim en son gücüm bitti gözlerim karardı doktorumun son kez hadi bebeğin için deyince tüm gücümle ikindim zor yetiştik dogum haneye sedyeye yatar yatmaz bebegim cikti ama kedi atılmadı kendi yırtıldı cok acayip dikiş ve yırtık var makatima doğru yırtılmış cok ağrım Allah hepinize kolay doğum versin 8ocak 2022 50 cm 3380 gr🥰